SZUKASZ PRACY? Dołącz do nas... Sprawdź szczegóły X

Wkładki do butów CHIRUCA

49,00 
Wybierz Rozmiar:
Dodaj do koszyka
Wysyłka już od 12,90 zł
Wysyłka: do 24 godzin
Zapytaj o produkt

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania


REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).


Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Oddychające, lekkie, elastyczne, miękkie, amortyzujące wkładki do butów Chiruca, posiadają ergonomiczny kształt, dzięki czemu bardzo dobrze dopasowują się do stopy gwarantując wygodę. Uniwersalne wkładki Chiruca oprócz właściwości antybakteryjnych posiadają również wysoką odporność na ścieranie.

 

Cechy:

Wersja unisex
Kolor szary

Historia marki Chiruca

Historia marki sięga czasów I Wojny Światowej, kiedy francuski ruch oporu zestrzelił samolot nad Pirenejami, który spadł w okolicach małej wioski zwanej Tortellá niedaleko Gerona. W tej wiosce mieszkał szewc, który wcześniej uczył się szewstwa w Niemczech. Użył on tkaniny z kadłuba samolotu do zrobienia butów, które okazały się pierwowzorem butów Chiruca. Na pomysł produkowania takich butów wpadł, gdy obserwował przekraczających granicę, uciekających przed wojennym frontem Francuzów, którzy mieli na sobie buty, jakich nie było wtedy w Hiszpanii. Stwierdził, że podobają mu się takie buty i postanowił je produkować. Wkrótce potem założył własną fabrykę butów.

Żona szewca miała na imię Chiruca, imię to jest zdrobnieniem imienia Mercedes. W opisywanym czasie miała miejsce premiera sztuki teatralnej stworzonej przez Torrado. Sztuka ta była wielkim sukcesem. Tytuł tej sztuki brzmiał: Chiruca. Te fakty, które wydarzyły się na początku XX wieku stały się początkiem marki Chiruca. Marka rozwijała się bez przeszkód aż do czasu II Republiki, kiedy państwo znacjonalizowało fabrykę. Po wygraniu wojny domowej przez generała Francisco Franco, fabryka została oddana prawowitemu właścicielowi, który kontynuował produkcję butów i wkrótce stał się największym producentem obuwia w Hiszpanii. Według badań historycznych w tamtych czasach 80% populacji Hiszpanii używało butów Chiruca. W latach 60-tych studenci i robotnicy, którzy uczestniczyli w demonstracjach, również najczęściej nosili buty Chiruca ze względu na ich wygodę. Z drugiej strony, podczas NODO (propaganda w hiszpańskiej telewizji), Franco był pokazywany podczas polowań nosząc buty Chiruca. 

W latach 70-tych zaczęły pojawiać się na rynku hiszpańskim popularne buty sportowe. Spowodowało to, że marka Chiruca straciła dużą część rynku, w efekcie czego produkcja w fabryce została wstrzymana na ponad 10 lat. W 1987 roku Calzados FAL S.A. - producent obuwia, istniejący od 1965 roku, podpisał umowę z właścicielem marki Chiruca aby wspólnie odmłodzić markę i wznowić produkcję. Od tego momentu buty marki Chiruca zaczęły być produkowane w Arnedo (La Rioja), w fabryce o powierzchni 14.000 m², w której obecnie pracuje 170 pracowników. Calzados FAL S.A. ożywiła na nowo markę, która dzięki ciężkiej pracy znalazła się wśród najlepszych marek w Europie i na Świecie.

W 1992 roku Calzados FAL podpisała kontrakt z W.L. Gore na stosowanie membrany Gore-Tex® w butach Chiruca.

W 2002 roku Calzados FAL przejęła całkowicie markę Chiruca, która od tego czasu jest częścią Calzados FAL S.A. Group.
Cztery lata później Chiruca zaczęła stosować w niektórych modelach butów trekkingowych i myśliwskich, licencjonowane szybkie wiązania butów BOA (BOA Technologies, Colorado, USA). Chiruca jest pierwszym producentem obuwia w Europie, który produkuje buty z tego typu sznurowaniem.

Calzados FAL S.A. pod marką Chiruca produkuje buty górskie, trekkingowe oraz myśliwskie, używając wyłącznie wysokiej jakości materiałów, głównie produkcji hiszpańskiej. Zdecydowana większość kolekcji butów Chiruca jest produkowana w Arnedo. Producent na bieżąco kontroluje cały proces produkcji i utrzymuje najwyższą jakość swoich wyrobów.

W 2004 roku Chiruca wprowadziła na rynek odzież myśliwską dzięki czemu zanotowała znaczący wzrost sprzedaży i umocniła swoją pozycję na rynku myśliwskim.

Dziś Chiruca jest liderem na rynku hiszpańskim i jednym z wiodących producentów w Europie.

Chiruca eksportuje swoje produkty do ponad 40 krajów na całym świecie, w tym od 1997 roku do Polski.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Zobacz również
przeglądaj pełną listę marek