SZUKASZ PRACY? Dołącz do nas... Sprawdź szczegóły X

Plecak na linę DMM FLIGHT 45L black

499,00  544,00 
cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Wybierz kolor:
Dodaj do koszyka
Darmowa dostawa
Wysyłka: do 24 godzin
Zapytaj o produkt

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania


REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).


Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Plecak na linę DMM FLIGHT

Duży plecak wspinaczkowy z mnóstwem patentów, które sprawią, że pakowanie się w podróż okaże się dziecinnie proste, poza tym przyda się nie tylko w skały, ale także w czasie górskich wędrówek, Via Ferrat czy też jako zwykła torba transportowa.

Jego wymiary sprawiają, że idealnie mieści się w wytycznych przewidzianych przez większość linii lotniczych (m.in. RYANAIR czy EasyJet) dla bagażu podręcznego.

Flight ma łączną pojemność 45 l, co oznacza, że spokojnie wejdzie do niego cały sprzęt wspinaczkowy, a więc buty, kości, ekspresy, cały zestaw karabinków, uprzęże, do tego wciąż zostanie miejsce na kask czy linę. Linę można też przytroczyć do górnej części plecaka za pomocą chowanych przy plecach zaczepów o regulowanej długości. Nie zajmuje ona wtedy miejsca w plecaku, i nie zabrudzi pozostałych rzeczy. Flight posiada także przygotowaną płachtę na kask, która pozwala na bezpieczne i pewne przytroczenie.

Flight podzielony jest na dwie komory główne, do których łatwy i wygodny dostęp zapewnia rozpinany na 3/4 obwodu plecaka zamek YKK. Główna komora wyposażona jest w pełni wyjmowaną płachtę o wymiarach 120 cm / 140 cm. Druga komora, schowana za siatkową osłoną, przewidziana została na szpej. Znajduje się tutaj szpejarka, do której spokojnie można wpiąć cały set ekspresów, karabinek stanowiskowy, przyrządy asekuracyjne. Oprócz sprzętu, świetnie tutaj odnajdą się także buty wspinaczkowe, woreczek z magnezją, uprząż czy brudne ubrania.

Wygodne, miękko wyściełane plecy (długość 49 cm) oraz pasy naramienne i biodrowe gwarantują pełną oddychalność. Umieszczone z boku plecaka rączki, służące do trzymania go jak walizkę, są bardzo przydatne, gdy korzystamy z Flight'a jako torby podróżnej.


Właściwości:

    Waga: 1560 g
    Pojemność 45 L
    Materiał: poliester

 

 

 

Cechy:

Plecaki - pojemność 30 L - 50 L
Wersja
Kolor czarny

Marka DMM i jej charakterystyczne logo ze smokiem znane jest chyba każdemu wspinaczowi. Od blisko 40 lat marka ta jest synonimem najwyższej dbałości o jakość wykonania, zaawansowania technologicznego i legendarnej wręcz trwałości. I chociaż wielu producentów także przypisuje sobie takie cechy, w przypadku DMM są one czymś więcej niż marketingowym tekstem napisanym na potrzeby katalogu. Dla DMM jest to podstawa filozofii, wokół której zbudowano całą markę i której skrupulatnie się trzymają. 

 
Najlepszym tego przykładem jest Walia. Każdy metalowy przedmiot noszący logo DMM został zaprojektowany, przetestowany oraz wyprodukowany z pieczołowitą starannością w fabryce zlokalizowanej w Llanberis. To właśnie to ciche, walijskie miasteczko zlokalizowane w samym środku przepięknej doliny otoczonej zewsząd skałami jest miejscem narodzin produktów uznawanych za absolutnie najlepsze na świecie. Kompleks fabryczny DMM łączy w sobie zarówno technologie jutra (obrabiarki CNC, lasery) jak i najlepsze wzorce z przeszłości (prasy hydrauliczne, lokalni rzemieślnicy), a zespół zaangażowany w produkcję liczy sobie ponad 100 osób. 
 
Założyciele marki wywodzili się z lokalnego środowiska wspinaczkowego a bliskość tej relacji czuć w każdym wyrobie DMM. Ich rzeczy nie zawierają nic, czego nie potrzebujesz a oferują wiele, by Twoja wspinaczka była jak najprzyjemniejsza. Dotyczy to nie tylko wspinania sportowego, ale także i arborystyki, do której marka opracowała całą masę rozwiązań. 
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Zobacz również
przeglądaj pełną listę marek