SZUKASZ PRACY? Dołącz do nas... Sprawdź szczegóły X

Buty Salomon X ULTRA 2 GTX black/anthracite

579,00  629,00 
cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Wybierz kolor:
Dodaj do koszyka
Darmowa dostawa
Towar chwilowo niedostępny.
Zapytaj o produkt

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania


REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).


Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
X ULTRA 2 GTX®
 
Charakteryzujące się sportowym wzornictwem i dopasowaniem, eleganckie buty o niskim profilu X-Ultra 2 GTX®  zapewniają stabilność, ochronę przed warunkami atmosferycznymi oraz przyczepność — cechy niezbędne podczas górskich wędrówek w umiarkowanym, trudnym oraz bardzo trudnym terenie. 
  • Stabilność

Rama podeszwy Advanced Chassis™ z podeszwą środkową formowaną z pianki EVA zapewnia stabilność i amortyzację w nierównym terenie.  

  • Niewielka waga 

Elegancki styl i lekkie materiały pozwalają na utrzymanie niskiej wagi.  

  • Ochrona przed warunkami atmosferycznymi

Pełna wyściółka buta z membrany GORE-TEX® zapewnia zarówno wentylację, jak i nieprzemakalność.  

 

Cechy:

Dodatkowe GTX
Wersja
Aktywność bieganie, trekking
Pora roku cały rok

Technologie:

GORE-TEX®

Od momentu powstania marka GORE‑TEX starała się wspierać ludzi, którzy realizują swoje pasje.

Już od 1976 roku technologie Gore® były częścią niezliczonych przygód na całym globie — a nawet na księżycu. W dalszym ciągu z ogromną energią, zasobami i poświęceniem wprowadzają innowacyjne nowe technologie i rozwiązania

Wszystkie kurtki, buty i rękawiczki wyposażone w oryginalną technologię GORE‑TEX są objęte obietnicą GUARANTEED TO KEEP YOU DRY™.  Rygorystyczne testy dowodzą, że nie przepuszczają one deszczu ani śniegu. Jednocześnie zapewniają oddychalność, dzięki czemu parujący pot może wydostać się na zewnątrz.
W przypadku wielu produktów możesz też liczyć na dodatkowe korzyści i funkcje, które przekładają się na niespotykany dotąd poziom komfortu i ochrony.

 


1947 - Rodzina Salomonów otwiera zakład produkujący piły i oferujący ostrzenie nart w centrum miejscowości Annecy.

1957 - Powstają pierwsze wiązania Salomon „le lift”, które zastępują tradycyjne wiązania w postaci skórzanych pasków.

1966 - Salomon tworzy pierwsze wiązania z automatycznym wypinaniem pięty. Wiązania Salomon po raz pierwszy pojawiają się na mistrzostwach świata w Portillo w Chile.

1972 - Salomon staje się głównym światowym producentem wiązań, sprzedając po raz pierwszy milion par wiązań w ciągu roku.

1979 - Pojawiają się buty do narciarstwa alpejskiego marki Salomon, które od razu podbijają rynek.

1980 - W sezonie zimowym 1979/80 system butów i wiązań Salomon Nordic wchodzi na rynek francuski i szwedzki.

1985 - Salomon otwiera nową siedzibę w Metz-Tessy w Annecy. Wartość sprzedaży marki Salomon osiąga 250 mln euro.

1990 - Firma Salomon sprzedała już ponad 10 mln par butów do nart alpejskich i ponad 5 mln par butów serii XC od ich wejścia na rynek przed 10 laty. Salomon wprowadza pierwsze narty, model S9000.

1992 - Salomon rozszerza ofertę o sporty letnie, proponując obuwie turystyczne. Narty marki Salomon po raz pierwszy pojawiają się na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Albertville.

1997 - Salomon wprowadza kompletną ofertę snowboardową: deski, wiązania i buty.

2001 - Na rynek wchodzi model Raid Race, pierwszy but serii XA. Wprowadzenie odzieży zimowej z nową technologią Softshell.

2005 - AMER Sports kupuje markę Salomon. Firma Salomon sprzedała już ponad 20 mln par wiązań serii XC od ich wprowadzenia 25 lat wcześniej.

2008 - Technologia Custom Fit™. Kilian Jornet wygrywa UTMB, ustanawiając nowy rekord (170 km w 20 h).

2011 - Salomon wprowadza buty Quest i nadaje nowe znaczenie „dopasowaniu”. Buty wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas zejść i mają funkcję „marszu”.

2013

Emelie Forsberg zdobywa tytuł mistrzyni świata w skyrunningu. 
Salomon wprowadza Custom Fit™ 3D, wkładkę nowej generacji zapewniającą doskonałe dopasowanie. 
Salomon zmienia logo.
2015

Salomon wprowadza produkty serii Backcountry do narciarstwa przełajowego opracowane we współpracy ze sportowcami i zapewniające swobodę ruchu w górach. 
Salomon odświeża ofertę wspinaczkową, tworząc produkty serii X ALP™. 
Odcinek Salomon TV pt. „Eclipse” otrzymuje nagrodę dla najlepszego filmu narciarskiego na festiwalu filmowym Banff Mountain Film Festival.
2016

Salomon przedstawia kierunek rozwoju marki pod hasłem TIME TO PLAY®, pragnąc nakłonić klientów do sięgania pamięcią do dzieciństwa i poświęcania czasu na zabawę na świeżym powietrzu. 
Salomon wprowadza do oferty kolekcję sprzętu i wyposażenia freeride’owego QST.
2017

Mira Rai zostaje jedną z Podróżniczek roku (Adventurers of the Year) magazynu National Geographic. 
Kilian Jornet zdobywa Mount Everest dwukrotnie w ciągu pięciu dni. 
François D’Haene po raz trzeci wygrywa ultramaraton Ultra-Trail du Mont-Blanc (UTMB). 
Liv Sansoz zdobywa wszystkie 82 szczyty Alp o wysokości powyżej 4000 metrów.
2018

Salomon wprowadza do oferty wiązania narciarskie S/LAB Shift.
Kilian Jornet otrzymuje tytuł Podróżnika roku (Adventurer of the Year) przyznawany przez magazyn National Geographic.
Sportowcy Salomon zdobywają łącznie 18 medali podczas zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu, w Korei Południowej.
2019

Salomon prezentuje kampanię WMN, której celem jest promowanie roli kobiet w sportach outdoorowych.
Courtney DAUWALTER wygrywa ultramaraton Ultra-Trail du Mont-Blanc (UTMB) przy pierwszym udziale w tych zmaganiach.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Zobacz również
przeglądaj pełną listę marek